Ντύσιμο για το σπίτι (Homewear)

Αγαπητά μου κορίτσια, το σημερινό μας θέμα είναι το αχανές θέμα του τι φοράμε στο σπίτι, ούτως ώστε και να είμαστε άνετες και ζεστές αλλά και να είμαστε όμορφες, σε περίπτωση που θέλουμε να καλέσουμε κάποιον ή να μας βλέπει κάποιος συγκεκριμένα ...

Λοιπόν, εγώ προσωπικά είμαι υπέρ της φόρμας ,της ρόμπας, των ψηλών καλτσών και του κότσου στα μαλλιά. Αλλά καθώς έκανα την έρευνα μου, βρήκα πολλά και ενδιαφέροντα στυλ όπως τα κολάν, τις ζακέτες, τα φούτερ, τα σορτσάκια (για τις τολμηρές και μη κρυουλιάρες) και της νυχτικιάς (σαν τον σκρούτζ ή αυτά που φορούσαν στην βικτωριανή εποχή).

Θεωρητικά, θα θέλαμε όλες να ήμασταν σαν τα μοντέλα στις φωτογραφίες, που βρίσκονται στο σπίτι τους και είναι βαμμένες (πάντα natural) αλλά σαν να μην είναι βαμμένες, φοράνε κυρίως παστέλ χρώματα, μυρίζουν τέλεια και κρατάνε μια κούπα ζεστό καφέ, ώστε να κάτσουν στο τέλειο κρεβάτι τους και να βγάλουν την πιο in style φωτογραφία για το Instagram.

Όπως και να χει, παρακάτω έχω κάποιες προτάσεις για όλα τα παραπάνω στυλ και είμαι σίγουρη πως εσείς θα καταφέρετε να τα φέρετε στα μέτρα σας....






























Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις