Εύκολοι Κότσοι και Πλεξούδες!

   Πριν λίγες μέρες ήταν ο γάμος του αδερφού μου και έπρεπε να αποφασίσω τι χτένισμα να κάνω.Επειδή αντιπαθώ οτιδήποτε στυλιζαρισμένο και ψεύτικο όπως κοκκαλωμένες μπούκλες ή μαλλιά που σε μεγαλώνουν κατά 10 χρόνια, σκέφτηκα να κάνω έναν κότσο χαλαρό με πλεξούδες. Όχι μόνον τον ευχαριστήθηκα αφού δεν με κούρασε καθόλου όλο το βράδυ και με διευκόλυνε με το μπάνιο, το ντύσιμο κλπ αλλά ήμουν υπέρκομψη αλλά συγχρόνως νεανική αφού ήθελα να δείξω την ηλικία μου και όχι επειδή ήταν επίσημη περίσταση να μεταμορφωνόμουν σε κάτι άλλο ξένο προς εμένα και βαρετό.
   Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να σας παρουσιάσω τους top για μένα κότσους, καθότι πλέον έγινα ένθερμη υποστηρίκτρια τους (παλιά ούτε που να τους άκουγα...). έχω βάλει μέσα και τον εαυτό μου αφού αυτό το χτένισμα θα μου μείνει αξέχαστο και συν τις άλλοις ήταν και αρκετά εύκολο να φτιαχτεί.

1. Οι απλοί κότσοι








2. Οι κότσοι με πλεξούδες



















 3. Ο δικός μου κότσος






Καλή δημιουργία!!!

mary










Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις