Ήρθαν τα χριστούγεννα και η πρωτοχρονιάααα....

   

   Γιορτινές μέρες ήρθαν και όλοι περνάμε μια περίοδο χαράς, ευφορίας, ξεγνοιασιάς, τρελής μάσας, γέλιου, χιλιάδων χριστουγεννιάτικων ταινιών με άγιους βασίληδες και αμέτρητων λαμπακίων και φωτός παντού!! Όλοι αφήνουμε στην άκρη τις στεναχώριες, την μιζέρια και τα προβλήματα,έστω για λίγο,και ερχόμαστε πιο κοντά. Είναι μια περίοδος, που περιμένουμε όλοι με λαχτάρα και δείχνουμε λες και ζούμε σε άλλο φανταστικό κόσμο στον οποίο κυριαρχούν τα ξωτικά,τα γλυκά και τα τραγούδια. Τι γίνεται όμως όταν περάσει αυτή η εποχή των χριστουγέννων?
   Μιλώντας από προσωπική πείρα, όντας ένα άτομο που ζει στο έπακρο τα παραπάνω κα έχοντας επενδύσει,ασυνείδητα,πολλές ελπίδες και όνειρα σε αυτή την περίοδο,μόλις περνάει αυτή και αντικρύζω την ωμή πραγματικότητα απαλλαγμένη από τα όμορφα φωτάκια και τα γλυκά.....με πιάνει τέτοια κατάθλιψη που χρειάζομαι, τουλάχιστον, 2 μήνες να το ξεπεράσω απόλυτα,μέχρι να έρθει το Πάσχα και μετά πάλι τα ίδια. Εγώ, για να πώ την αλήθεια,το παθαίνω και στις 2 μεγάλες γιορτές, και στα χριστούγεννα και στο πάσχα.
   Τώρα, πώς το διαχειριζόμαστε όλο αυτό? Χωρίς να είμαι ειδική και βασισμένη και πάλι στην εμπειρία μου, προσπαθώ τα τελευταία χρόνια να μην είμαι τόσο συνεπαρμένη από όλο αυτό το κλίμα παραμυθιού και να βρίσκομαι κάπου στην μέση."Παν μέτρον άριστον". Τουλάχιστον μου χρειάζεται λιγότερος χρόνος για να επανέλθω στην πραγματικότητα χωρίς να πέσω σε βαθιά θλίψη. Επίσης, έχοντας ως βασικό παράγοντα το φαγητό (είμαι λιχούδα τι να κάνουμε..?), δεν πέφτω με τα μούτρα στο φαγητό αυτή την περίοδο αλλά προσπαθώ να διατηρώ το κανονικό μου πρόγραμμα με μικρές αποκλίσεις. Τέλος, το γεγονός της αλλαγής του χρόνου, ειδωμένο εκ των υστέρων,με κάνει και στεναχωριέμαι αφού με κατακλύζουν σκέψεις του τύπου "γέρασα",ενώ πριν την πρωτοχρονιά ήμουν, υποτίθεται, μπεμπέκα. Αυτό το αντιμετωπίζω μέσω της ρεαλιστικής προσέγγισης, πως όλοι μεγαλώνουμε και ότι δεν έχουμε μεγαλώσει μόνο και μόνο επειδή άλλαξε μια ημερομηνία και πω; ωριμάζουμε και μέσω της ωρίμανσης έρχονται καλύτερα πράγματα.
   Με αυτά τα φτωχά tips, καταφέρνω να ελαφρύνω λίγο τον πόνο που θα έχω (γιατί και πάλι θα έχω σίγουρα...) μετά τις γιορτές. Η συμβουλή μου είναι να μην επενδύουμε τόσα πολλά σε κάτι παροδικό,αλλά να εντοπίσουμε τα συναισθήματα που μας βγάζουν τα χριστούγεννα και να επενδύουμε σε αυτά,καθημερινά....


mary

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις