"Πως βλέπω την σημερινή κατάσταση σε πολιτική και οικονομία..."

   Από την προηγούμενη Κυριακή των εκλογών και δεδομένης της κατάστασης που επικρατεί στην πολιτική η οποία έχει και αντίκτυπο στην οικονομία και έχοντας δει όλο το θρίλερ (που αποκαλούν τα ΜΜΕ όλη την ώρα), ήθελα και εγώ να εκφράσω τις σκέψεις μου για το πως βλέπω την κατάσταση.
   Πρώτον, έχω να πω πως έχω βαρεθεί. Νομίζω αυτή είναι η πρώτη σκέψη κάθε νέου ανθρώπου σήμερα, ο οποίος θέλει απλά να ζήσει σαν απλός άνθρωπος, να αγαπήσει, να γλεντήσει, να έχει μια απλή δουλειά να βγάζει κάποια λεφτά ώστε να περνάει ήρεμα και καλά. Όλον αυτόν τον καιρό δεν έχουμε ηρεμήσει ούτε μια στιγμή. Κάθε μέρα ακούμε και κάτι χειρότερο ή γνωρίζουμε πως σε λίγο καιρό στο κοντινό μέλλον τα πράγματα θα είναι χειρότερα και όλο αυτό ορίζει την καθημερινότητα μας.
   Πριν από 2 χρόνια όλα αυτά φαντάζονταν εξωπραγματικά και τώρα είναι η φριχτή αλήθεια. Και να είναι κανείς άνθρωπος που δεν ασχολείται με αυτά, είναι αναγκασμένος να ασχοληθεί και κατ' επέκταση να ψυχοπλακωθεί αφού αφορά την δουλειά του, τα λεφτά του, την οικογένεια του, τους γονείς ή τους φίλους του. 
   Όσον αφορά το αποτέλεσμα των εκλογών είμαι της άποψης πως καλώς ο λαός εξέφρασε την αντίθεση του σε όλη αυτή την καταπίεση του μνημονίου αλλά νομίζω πως σαν Έλληνες  είμαστε κάπως αυθόρμητοι σε σημείο που να μην σκεφτόμαστε τις συνέπειες (βλ. χρυσή αυγή, βλ.την περίπτωση χρεοκοπίας).
   Βέβαια, πιστεύω έντονα πως όλο αυτό στο τέλος θα μας βγει με κάποιον τρόπο "μαγικό" σε καλό. Δεν ξέρω ακριβώς πως αλλά το νιώθω. Το γεγονός της σίγουρης επικείμενης χρεωκοπίας και επιστροφής στην δραχμή νομίζω πως θα είναι μια νέα αρχή για εμάς και ότι κάτι σημαντικό θα συμβεί. Ίσως η καταπίεση του ευρώ να μην μας ταίριαζε. Ίσως να μην ήμασταν έτοιμοι γι αυτή την δήθεν κουλτούρα των λαών της ευρωζώνης. Εγώ θυμάμαι πως σαν παιδάκι με τις δραχμές ήμασταν πάντα καλά και ευτυχισμένοι στην οικογένεια μου χωρίς να είμαστε πλούσιοι. 
   Οπότε εγώ όλα αυτά τα θεωρώ προσωρινά. Όλη αυτή η δυστυχία που μας προκαλούν καθημερινά τα ΜΜΕ και ειδικά οι ειδήσεις, νομίζω πως είναι καιροσκοπική, αφού μια χαρά τους συμφέρει και αυτούς να ζουν από τον τρόμο και τον φόβο του λαού. Είμαι λοιπόν σχεδόν σίγουρη πως μετά από λίγο καιρό θα είμαστε καλά όλοι. Τουλάχιστον δεν θα είμαστε σε αυτή την ψυχολογία....


mary

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις