Διακοπέςςςςςςςς!!!!

   Για να εφαρμόσουμε όλες τις προηγούμενες ιδέες και προτάσεις μόδας, μαλλιών κλπ θα πρέπει να πάμε και κάπου ώστε να τις επιδείξουμε.Έτσι σκέφτηκα να προτείνω κάποια μέρη για το καλοκαίρι, τα οποία εγώ θεωρώ τα πιο όμορφα στην Ελλάδα ώστε να περάσουμε εκεί τις διακοπές μας και να ηρεμήσουμε.
   Πρώτα απ'όλα θέλω να εκφράσω την λατρεία μου στα νησιά του αιγαίου. Θεωρώ πως αυτά τα νησιά είναι μοναδικά στον κόσμο. Ωραίες οι μπαχάμες, οι μαλδίβες και τα άλλα εξωτικά νησιά αλλά σαν να ελληνικά δεν είναι κανένα.
   Το πρώτο νησί που προτείνω για διακοπές είναι η Άνδρος. Εκεί μπορείς να συνδυάσεις τόσο την απομόνωση ( ειδικά στο βόρειο μέρος της) όσο και διασκέδαση και κόσμο (στο κεντρικό μέρος της-Μπατσί και στο νοτιοανατολικό-Χώρα). Παραλίες υπέροχες μπλέ διάφανες, με άμμο. Απόσταση αναπνοής από την Αθήνα, μόλις 1.30 ώρα από την Ραφήνα και με φθηνό εισητήριο. Ο τέλειος προορισμός. Θα περάσετε καταπληκτικά. tip: θα μπορέσετε να βγάλετε καταπληκτικές φωτογραφίες στην θάλασσα,καθώς θα έχετε ένα background τροπικό,σαν φωτογράφηση victoria secret.
Το δεύτερο νησί που προτείνω και στο οποίο έχω πάει άπειρες φορές, σε σημείο που έχω χάσει τον λογαριασμό, είναι η Πάρος.Τι να πρωτοπώ για την θάλασσα της; για την ομορφιά της; για την ευκολία στο να πας από το ένα μέρος του νησιού στο άλλο; Δεν έχω λόγια. Πεντακάθαρη θάλασσα, σχετικά ρηχή, με beach bars και κόσμο καλής ποιότητας και νέους, φιλόξενους κατοίκους και ξενοδόχους, υπέροχος καιρός, κοντινές αποστάσεις μεταξύ των παραλιών και νυχτερινή ζωή. Καλό είναι να πάτε εκεί με παρέα για πολύ χορό και ευχάριστα μπάνια. Οι πιο ωραίες παραλίες αυτές της Χρυσής Ακτής και της Πούντας.
   Το τρίτο νησί που έχω να προτείνω είναι εκτός Αιγαίου αλλά αξίζει τόσο όσο αυτά του Αιγαίου.Αυτό είναι η Λευκάδα την οποία έχω επισκεφτεί και αυτήν αμέτρητες φορές. Το βασικό ατού της είναι η τέλεια θάλασσα και το τοπίο το οποίο είναι μαγευτικό. Παντού πράσινο. Έχει και υπέροχο ηλιοβασίλεμα. Θέλεις να βρίσκεσαι όλη μέρα στην θάλασσα καθώς τα νερά είναι λες και έχουν βγεί από ταινία...διάφανα γαλάζια,πεντακάθαρα. Επίσης έχει και πολύ καλά ξενοδοχεία. Εμείς είχαμε μείνει σε ένα που ήταν σε σχήμα Πύργου.Και εκεί οι φωτογραφίες που θα βγάλετε θα είναι εξωτικές. Το μόνο αρνητικό που έχει είναι η απόσταση καθώς θα πρέπει να πάτε οδικώς μέχρι αμφιλοχία και μετά να περάσετε απέναντι στην Λευκάδα.Αλλά αξίζει τον κόπο.
                                                                       Τέλος προτείνω και την Κρήτη και ειδικά την δυτική και νοτιοδυτική Κρήτη, καθώς είναι απερίγραπτης ομορφιάς και θεωρώ πως αν πάτε μια φορά εκεί θα θέλετε να πηγαίνετε κάθε χρόνο εκεί. Μπορώ να πω πως έχω περάσει τις καλύτερες διακοπές μου εκεί, αφού ευχαριστήθηκα τα μπάνια μου εκεί, δεν με απογοήτευσε ποτέ η θάλασσα, η παραλία και οι άνθρωποι εκεί και σε όποια θάλασσα πήγαινα, η επόμενη ήταν ακόμη καλύερη από την προηγούμενη. Το φαγητό υπέροχο, με μεγάλη ποικιλία. Σαν αφετηρία για τις εξορμήσεις στην Κρήτη, προτείνω τα Χανιά. tip: επισκεφθείτε οπωσδήποτε το Ελαφονήσι.


























mary

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις