Τα αγαπημένα μου νυφικά.

    Αν και δεν είμαι φαν του γάμου και δεν ονειρεύομαι να παντρευτώ, έχω στο μυαλό μου παρόλα αυτά κάποια νυφικά που θα ήθελα να δοκιμάσω όταν έρθει εκείνη η ώρα. Η αγαπημένη μου γραμμή είναι η άλφα όπως και τα πέπλα.Για μένα δεν νοείται γάμος χωρίς ανοιχτό νυφικό από την μέση και κάτω. Δέχομαι επίσης και τα νυφικά που είναι στενά και μετά ανοίγουν λίγο σαν τις γοργόνες....Παρακάτω θα δούμε κάποιες από τις επιλογές μου....


1. Το νυφικό "πριγκίπισσα"

Το κλασσικό νυφικό που όλα τα κοριτσάκια ονειρεύονταν να φορέσουν στον γάμο τους. Είναι το νυφικό που φοράνε σε όλα τα παραμύθια και όλες οι κούκλες. Προσωπικά μου αρέσει και ειδικά εάν έχει και ελαφριά κεντήματα.








2. Το νυφικό "γοργόνα"

Είναι το δεύτερο στυλ νυφικού που θα προτιμούσα να φορέσω. Είναι sexy, φινετσάτο και σου κάνει ωραίο σώμα. Εάν έχει και δαντέλα ακόμη καλύτερα.









               

 3. Το νυφικό συνδυασμός των 2 παραπάνω.


Για μένα αυτό το νυφικό είναι το ιδανικό. Θα το φορούσα με κλειστά τα μάτια. Συνδυάζει το στυλ της πριγκίπισσας με λιγότερη ένταση μαζί με την κομψότητα του νυφικού γοργόνα. Το μπούστο ειδικά είναι το καλύτερο μέρος και η δαντέλα.








               


 4. Το "ειδικό" νυφικό.


Αυτό το νυφικό είναι αρκετά ειδικό και ιδιαίτερο.Προσωπικά θα το φορούσα κάτω από ειδικές περιστάσεις και εάν ήθελα να ξεχωρίσω και να θυμούνται όλοι το νυφικό μου. Αρχοντικό θα το χαρακτήριζα και θα το φορούσα κυρίως χειμώνα ή φθινόπωρο.





                      
  
   5.  Το "απλό νυφικό"


Αυτό το νυφικό θα το φορούσα ώστε να μην τραβήξω πολύ τα βλέμματα ή εάν παντρευόμουν σε ένα νησί χωρίς πολλές επισημότητες. Απλό, κομψό, χωρίς πολλά στολίδια και κεντήματα. Εάν υπάρχει και ένα καλό μαύρισμα λόγω καλοκαιριού, θεωρείται το τέλειο.







  


 6. Το "χειμωνιάτικο" νυφικό.


Εμένα δεν μου αρέσουν πολύ οι χειμερινοί γάμοι, αλλά εάν δεν γίνεται αλλιώς αυτό το νυφικό θα με κάλυπτε. Συνδυάζει το στυλ νυφικού που προτιμώ αλλά και το στράπλες με μια κάλυψη στα χέρια λόγω χειμώνα χωρίς να γίνεται πολύ χειμωνιάτικο.




          

  7. Το "συντηρητικό" νυφικό.

Νυφικό που συνδυάζει μια συντηρητικότητα και απλότητα με την κομψότητα. Θα το φορούσα και πάλι κάτω από ειδικές περιστάσεις.









                  


  8. Το "μοντέρνο" νυφικό.


Ένα νυφικό το οποίο θα το θυμούνται οι καλεσμένοι για πολύ καιρό, ειδικά εάν συνδυαστεί με ανάλογα αξεσουάρ όπως φιόγκοι στα μαλλιά και στην μέση, μικρό πέπλο, παπούτσια σε έντονο χρώμα, αλογοουρά ή και φτερά στο κεφάλι. Το θεωρώ πολύ όμορφο.





       

  9. Το "διαφορετικό" νυφικό.


Ένα διαφορετικό στυλ που ξεχωρίζει από τα καθιερωμένα. Ακόμη και τσέπες έχει...Θα το φορούσα και αυτό.






        

       10. Το "έγχρωμο" νυφικό.


Ποιος είπε πως το νυφικό πρέπει να είναι μόνο λευκό; το μπεζ για μένα είναι το νέο λευκό και κολακεύει πάρα πολύ τα δέρματα ειδικά όταν είναι και λίγο μαυρισμένα...αφήστε που είναι πολύ classy.

Σχόλια

  1. Φανταστικά νυφικά και τέλειες γραμμές! Είμαστε στο ψάξιμο με την κολλητή μου μιας και παντρεύεται του χρόνου! Με το που τα είδα τη σκέφτηκα να τα φοράει! Αν και αρχικά ήθελε κάτι αρκετά απλό εφόσον ο γάμος θα είναι πολιτικός και είχε καταλήξει σσυγκεκριμένα σε αυτό το maxi λευκό φόρεμα https://www.notos.gr/gynaika/rouha/foremata/? , εγώ προσπάθησα να την πείσω να δει κάτι λίγο παραπάνω επίσημο. Και πιστεύω ειδικά πως το Maxi απλό νυφικό που αναφέρεις έχει ραφτεί για εκείνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις