Ονειρεμένη διακόσμηση!

Επειδή μου αρέσει πάρα πολύ και η εσωτερική διακόσμηση, όταν έψαχνα να βρω πως θα βάψω το σπίτι μου και πως θα το διακοσμήσω, κράτησα κάποιες ιδέες. Πήρα πολλές ιδέες και αντέγραψα κάποια πράγματα και το αποτέλεσμα ήταν πολύ όμορφο. Αλλά εάν μπορούσα να αλλάζω κάθε μέρα την διακόσμηση του σπιτιού μου θα ήμουν τρισευτυχισμένη και μιας που κάτι τέτοιο είναι αδύνατο, θα κοιτάω τις ιδέες από τις φωτογραφίες....




Καθιστικό σε παλ χρώματα και ουδέτερους τόνους. Ότι πρέπει για ένα γυναικείο σπίτι...












Πάλι ουδέτεροι τόνοι, με κυριαρχία του μπεζ χρώματος αλλά και αρκετό ξύλο στον χώρο. Αυτό δίνει μια ζεστασιά, ειδικά τον χειμώνα.....













Ο κλασσικός μπεζ γωνιακός καναπές πασπαρτού, τον οποίο θεωρώ ιδανικό για όλα τα σπίτια ανεξαρτήτως διακόσμησης. Είναι η καλύτερη αγορά και η πιο κομψή. Δένει υπέροχα με αποχρώσεις του μπεζ-καφέ-σοκολατί.










Πέρα από τον μπεζ καναπέ, ένα χρώμα για τους τοίχους που εμένα μου αρέσει πολύ και που χρησιμοποίησα και στους δικούς μου τοίχους είναι το γκρι. Δίνει μια ποιότητα στο σπίτι, μια ζεστασιά αλλά και ένα μοντέρνο στυλ. Το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει και θα είστε περήφανοι γι αυτό.








Μια στρογγυλή τραπεζαρία είναι ότι χρειάζεται εάν καλείται συχνά φίλους στο σπίτι. Είναι πολύ πιο κατάλληλη από μια τετράγωνη τραπεζαρία, αφού έρχεσαι πιο κοντά με τους άλλους.








Το πολύχρωμο καθιστικό είναι το όνειρο κάθε κοριτσιού νομίζω...Θα ήθελα απελπιστικά ένα τέτοιο σαλόνι. Παιχνιδιάρικο και αισιόδοξο. Μπορείτε να συνδυάσετε οποιοδήποτε χρώμα στους τοίχους με οποιοδήποτε πολύχρωμο καναπέ.













Τα χρώματα που είναι κοντά σε αυτά που έχω επιλέξει στο δικό μου σπίτι. Είναι οι αποχρώσεις που μου αρέσουν γκρι σκούρο ή ανοιχτό, βεραμάν σκούρο ή πετρόλ και λαχανί σκούρο. Νότα αισιοδοξίας!










Χρώματα γλυκά όπως της λεβάντας ή ροδακινί μπορείτε να βάλετε στο υπνοδωμάτιο σας. Καλό είναι να κοιμάστε με μια αίσθηση φρεσκάδας και ηρεμίας. Να αποφύγετε τα κόκκινα και έντονα γενικά γιατί σας φέρνουν άγχος και ένταση.










Την ίδια δουλειά με τον μπεζ καναπέ κάνει και ένας γκρι καναπές. Πάει με όλα.









Εμένα προσωπικά θα μου άρεσε πολύ να βάψω τους τοίχους μου και σε ένα τέτοιο πράσινο. Φωτεινό και καθαρό. Μην ξεχνάτε ότι είναι το χρώμα της ελπίδας και της ξεκούρασης!








Τέλος, αυτή η ιδέα για δωμάτιο τόσο μικρού κοριτσιού, έφηβης όσο και μεγαλύτερης κοπέλας θεωρώ ότι είναι η πιο κατάλληλη. Μακάρι όλοι να είχαμε ένα τέτοιο δωμάτιο όταν ήμασταν μικροί.














mary

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις