"Για να γελάσουμε και λίγο...."



Αγαπημένος μου τόπος για να διαβάζω έξυπνα αστεία είναι το twitter. Πραγματικά μπορώ να περνάω ώρες να διαβάζω τις πολύ πετυχημένες ατάκες ορισμένων ανθρώπων. Έτσι σκέφτηκα να  παραθέσω ορισμένες πιο κάτω για να γελάσετε και εσείς...


-Έχεις δει ποτέ αστέρι να πέφτει; -Οχι. -Κάτσε να σκοντάψω... 

θα βγαλω στη φορα την κανονικη λιστα της Λαγκαρτ: Σολαριουμ,Λευκανση, Λεηζερ Μασχαλη(μουστακι οχι),Μανικιουρ,Πιπινακι-σεξ,Υπνος. 

-Θα βάλω πλυντήριο.Έχεις μαύρα; -Τα χάλια μου. 

-πωπω το κοτόπουλο θέλει 25 λεπτά. -μη του δώσεις, θα πάει να πάρει ναρκωτικά. 

Δεν μας δίνετε τη δόση; Ε, κι εμείς στέλνουμε σε winter tour τη Sasa Basta στη Γερμανία! Αμ, πως! 

Η αμήχανη στιγμή που μαλώνεις με τον Κουασιμόδο και του λες "καλά, δε σε είπαμε και καμπούρη" 

Η φίλη μου δολοφονήθηκε από τον Χάνιμπαλ. Εμ, φαγώθηκε να βγει μαζί του 

Δείχνει μπούτι μια γκόμενα, για ωτοστόπ, κανείς δεν σταματάει.....Δείχνω εγώ 2 μπούτια ψητό κοτόπουλο, με παίρνουν αμέσως. 

έρχεται το τέλος του κόσμου και καπάκι οι Depeche Mode. θα πάω και στα δύο 

στη θεσ/νίκη, όταν νομίζουν ότι κάτι συμβαίνει ξανά, παθαίνουν deja ve 

Αν είχαν χιούμορ στα πλοία,θα έβαζαν στις τηλεοράσεις να παίζει μόνο ο Τιτανικός. 

Όταν η ελληνίδα μάνα θέλει να χαλαρώσει, κάνει ασκήσεις γιόκα. 

Μια μικρή γεύση από κάποια αγαπημένα μου tweets...Θα επανέλθω και με άλλα!

mary

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις